tisdag 23 september 2008

Dagens kampanj: Vällingby

Ett gäng trevliga moderater med Bosse i spetsen mötte mig och Sten när vi kom ut till Vällingby idag. Vi fick inte bara möjlighet att samtala med många människor och dela ut vår fina folder, Bosse visade oss också runt i Vällingby centrum, eller Vällingby City som är den benämning de gärna vill etablera. 

Det är inte ofta jag har vägarna förbi Vällingby så idag är första gången jag såg hur fint Vällingby C blivit efter renoveringen. Mest imponerad är jag nog av varuhuset k:fem som både är snyggt och verkar ha ett bra utbud.

Från Vällingby tog vi gröna linjen till Hässelby Gård där vi fortsatte kampanjen och pratade med politiskt intresserade människor. 

En mycket trevlig kampanjeaktivitet, tack Bosse och övriga deltagare. 











Sten, Bosse och jag










Kampanjande moderater













I tunnelbanan sitter de fina skyltarna med mig och Sten, och med vårt halvtidsbudskap. 

Inga kommentarer: