tisdag 21 april 2009

Intervju med TV4 Stockholm



















Sossarna ska tydligen knacka dörr nu inför EU-valet. TV4 Stockholm ville veta vad vi moderater ska göra för att nå ut inför valet, ska vi också knacka dörr kanske?

Jag svarade att vi har mängder av aktiviteter planerade. Även om vi inte ska knacka dörr just i kväll så kommer vårt huvudfokus att var att möta människor där de befinner sig. Som exempel tog jag upp att jag själv kommer att prata med folk i samband med att vårt fotbollslag hemma i Enhörna spelar matcher.

Jag tror att det är viktigt att vara närvarande i många olika sammanhang - både i verkliga liver och via internet. Många kommer nog skriva debattartiklar, dela flygblad och starta Facebook-kampanjer. Själv började jag nyligen att Twittra så det kommer jag bland annat att ägna mig åt.

Intervjun sänds i morgon bitti så glöm inte att titta då.

Inga kommentarer: