måndag 16 juni 2008

Besök i Norrtälje

Idag har jag besökt moderata partimedlemmar i Norrtälje. Jag brukar alltid försöka tacka ja när jag blir inbjuden till lokala partiföreningars möten. Att komma ut och prata med medlemmar är en viktig del av uppdraget och det är framför allt viktigt att berätta om den politik vi bedriver i landstinget och att finnas tillgänglig för dialog. Dessutom tycker jag att det är väldigt trevligt och inspirerande. Så tack Norrtäljemoderaterna för ett bra besök!

Min tidigare riksdagskollega från Norrtälje, Göran Pettersson, är inte bara en aktiv bloggare han sänder också politisk radio via Internet. Här kan du lyssna.

Apropå den heta FRA-debatten som pågår skriver en annan tidigare riksdagskollega, Anna König-Jerlmyr mycket klokt på sin blogg.



Inga kommentarer: