söndag 6 juli 2008

På väg mot Gotland - Almedalen 2008



Tidig söndagsmorgon. Startade 05.15 från Enhörna - destination Gotland. Med Pavarotti på full volym skred vi genom det vackra landskapet, lagom anpassade till fartkameror som lurar bakom kurvor. Ju närmare Nynäshamn, desto fler vakna - hoppas jag - bilförare, alla med samma mål i sikte.

Att mötas av ett glatt leende vid ankomst till biljettluckan är en bra start på dagen! Så blev det idag, en trevlig resa önskades mig.

Nu väntar en vecka i Almedalen - en vecka med lagom blandning av nytta och nöje, många kontakter och trevlig gemenskap. Tänk att politik är roligt, även i semestertider! Jag har en otrolig förmån att få jobba heltid med ett fritidsintresse. Nu ska jag luta mig tillbaka i salongsstolen, se solen bryta fram över Östersjön och möta ett gott land - Gotland.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg att många sänder seminarier live på http://yaika.se, kommer ni också göra det?

Jonas